Wing

【熊心如 x 朱天梯】09








又一個考驗?




自從拆開朱家與熊家之間的S.O炸彈後,心如、tt與對方的家人相處融洽。心如不定時會到朱家探望朱展,tt也很多時候到熊家食住家飯。




熊家




根:唔好客氣唔好客氣啊tt,食多啲食多啲。




tt:知嘎啦根叔,我唔會客氣嘅。(招牌笑容)你都食多舊雞啊。(夾起一塊雞髀肉,放到根叔個碗)




根叔:唔使啦唔使啦。(嘴上講唔要,但係就把碗遞高)




水:阿爸,雞髀🍗打人牙較軟啊。




龔眼神示意tt:家長政策行得好成功啊兄弟。




tt眼神回應:以後要靠你多多關照。




如:阿爸,其實我地有件事想同你商量下。




安:三姨,妳地要宣布結婚啊?




根、水、龔三人差啲噴飯




如:唔⋯唔係啊!金城安唔好亂講得唔得!我地係想下個禮拜連埋個weekend,一齊去日本旅行。




水:哇,幫我買嘢啊紅衫魚!




龔燁望向水




水:咁⋯咁順便啊嘛,呵⋯呵呵⋯⋯(默默食白飯)




安:三姨你有所不知⋯⋯姐係以你地宜家嘎關係,係肯定去唔成嘎。你睇下我同Bonnie就係最好嘎例子⋯⋯唉。(抱起啤啤,尋求安慰)




根:去旅行啊?你地兩個啊?🤔(稍作思考)冇問題,玩得開心啲!




安:whaaaat?!😲😲




水:我借我上次同龔燁去日本個行程俾妳地參考啊!(解鎖手機,點入備忘錄)




龔:(一手捉住阿水的手機)哎呀,妳等距地自己plan啦,你個行程唔係好多人頂得順嘎咋。(職業假笑)




tt:大家唔需要擔心啦,我會照顧好心如嘎啦。行程酒店機票我包辦,根叔你應承就最好啦。




安:公公啊,你唔怕距地兩個人去三個人⋯⋯(話未講完,阿水將一舊雞塞住金城安個口)咳咳咳⋯⋯⋯⋯




龔:咁情侶拍拖去下旅行都好正常嘖,當增進感情,加深了解咯。你睇下我同阿水去完旅行返來(搭住水水膊頭),兩個人感情真係增進~不少啊~~~(提高音量)




如:安仔,你仲細,俾心機讀書啦。






家樓下




tt:唔使送我落來啦,夜晚大風,快啲上翻屋企啦。




如:咪當食飽飯落來散步咯。




tt:定係你唔捨得我啊?(招牌挑眉🤨🤨)(一手攬住心如的腰)嗯⋯⋯去日本可以食多啲嘢,宜家太瘦啦🤨🤨




如:乜喔,我食幾多野你又唔係唔知。(一個有力的眼神回應)不過你咁忙,機票酒店果啲等我搞啦。




tt:我應承得你屋企人,我就會遵守承諾做好嘎啦。(湊近心如耳仔)雖然唔係第一次同你係出面過夜,不過話曬都第一次正正式式拍拖去旅行啵。




如:好~(一掌推開tt)咁我慢慢期待,早透了tt sir(轉身就走)




tt:(一手拖住心如),都唔錫翻啖就走啦?




如:係咪做律師都要好厚面皮嘎?可唔可以講下道理?




tt故作思考,然後吻上了心如的唇,送上了一個溫柔但甜蜜的goodbye kiss




tt:對著你,唔想講道理😬😬。早透啦傻妹,我返去啦。




如:(尚未回過神)咁⋯⋯咁小心揸車,bye⋯byebye。






飛機上




tt:你坐入去窗口位啦,費事通道啲人出出入入整到你。(一邊講,一邊將手提行李放上行李架)




如:不如我問你一個問題啊?




tt眼神示意心如繼續講落去




如:我睇大家姐啲書,通常啲咁識照顧人嘅男主人公,都係衰男人來嘅。




tt:哈?你家姐啲小說你都信啊?(一邊講,一邊幫心如扣好安全帶,自己再扣好安全帶)




如:你咁細心,肯定同過唔好女仔去旅行啦😞




tt:妳係第一個,都係最後一個。(與心如十指緊扣)雖然我以前係好多女朋友,但係都係玩玩下,我對距地冇認真過。直到遇到你,我先真正知道點去愛一個人。




心如一下子唔知講乜好,只係用力握一握tt的手,靜靜挨係tt的膊頭上,心想:有哩個咁有安全感嘎男人照顧,係最大的幸運。




起飛後,心如挨係tt身上訓了一陣,tt時不時幫心如披好披肩。他把心如捧在掌心,怕自己一唔小心就將哩件精緻的藝術品刮花。






前幾天的行程,逛逛吃吃買買買,一切看似都十分順利,直到⋯⋯⋯⋯




如:哇,哩間鋪入邊啲和服好靚啊!不如入去睇下,租翻套來玩下咯!(講完,用力扯住tt往店裡走)




tt:ummmm⋯⋯不如行多幾間先啦,哩間好似麻麻。(試圖與心如斗力)




如:唔好啦,就哩間!幫我拿著個袋!




出於風度,更出於對女友嘎關心,唔想太過用力整親心如,tt只好就範,乖乖為女友開門拎包。




如:(指著一幅照片牆)都話哩間好嘢來嘎啦,幾多人係度影相留念。哇,哩個咪蘇韻姿!哇!呂慧儀都有喔!




就在心如認真睇照片嘅時候⋯⋯一個熟悉的面孔出現在照片牆上,而這個面孔的旁邊,是一個金髮女郎。身材火辣,兩人拍照的動作舉止親暱⋯⋯⋯tt眼見再也無法掩飾,只好用自己的身體擋在照片前面,但係一切都太遲了。




如:你唔俾我入來就係因為咁?




tt:你聽我解釋先啦,唔係你霖咁嘅。(tt雙手捉住心如)




如:你口口聲聲話我有幾重要幾重要,到頭來你都唔肯同我坦白,直到我見到哩張相你先話要解釋。我知,你女朋友遍佈世界各地啊嘛,多我一個唔多少我一個唔少嘎啦!




tt:你冷靜啲先啦。(心如的控訴令店舖內所有人都望過來,tt將心如帶出店舖,以免節外生枝)哩張相係上年律師公會過來日本搞例會,我過來公幹嘎時候影嘅。




如:tt sir果然識利用時間啊,與工作於娛樂。




tt:咁之前我個人未定落來,我承認我貪玩,但係哩啲都係以前嘅事啦,最緊要我對你真心啊嘛係咪?




如:原來家姐本書講嘅嘢都係真嘅!(飛機上對自己關懷備至的tt,真的相信他會對自己很好很好,但剛才眼前見到的合照心如覺得自己終有一日會變成合照中的女主角,變得可有可無。一切都係自己單方面天真的想法罷了。霖到哩度,眼淚開始谷出來,眼眶一下子紅了。)朱天梯,你講得我好啱。




tt:哈???




如:讀得書多真係唔同啲。我成日都會合理化我嘅岸居行為同霖法!(哩個時候眼淚終於唔爭氣咁跌落來。未等tt反應過來,心如就跑著離開了)




tt:心如!心如!!!!(tt一腳踢向燈柱)bong!(心急又無奈嘅tt,只好將脾氣發洩到燈柱上)




太陽漸漸落下,風漸漸刮了起來。tt宜家最擔心嘅唔係心如同距之間發生的矛盾,而係出門在外,心如的手袋又在tt手上,一個女仔冇手機冇銀包冇外套。即使心如係學霸,人生路不熟,距究竟走去邊????





评论

热度(21)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据