Wing

【熊心如 x 朱天梯】655番外








(正劇不知道何時才有更新,還是自己動手吧😂)




⋯⋯⋯⋯


tt:喂!喂!熊心如!(追出去)




心如跑出男廁後就一直往外走,離開酒吧,落左樓。




cammy見熊心如前腳一支箭咁跑出來,tt後腳行色匆匆追出來。cammy相信自己身為女人特有的第六感,即刻擋係tt前面,踉踉蹌蹌,用手輕柔太陽穴,以一招扮醉酒撲在tt身上。




tt:cammy⋯⋯你冇嘢啊嘛?




cammy:我突然間覺得好暈,你可唔可以陪我坐低俾我挨下?可能空肚飲酒,有啲唔舒服。(順勢繼續倒向tt)




tt:咁⋯⋯咁你休息一下。(tt將cammy扶到一邊的沙發上,將西裝外套披在cammy身上,並向bartender要咗一杯暖水)




而跑了落樓的心如,一方面好慶幸tt冇追上來,唔需要面對尷尬;另一方面好失望tt冇追上來,因為咁樣就意味著自己鼓起勇氣的表白並唔成功。




星期五的晚上,燈紅酒綠,街上情侶雙雙對對,而孤身一人嘅心如就好似多餘的存在。一陣風吹過,喚醒了心如。心如見到的士站剛好有車落客,距急急腳行過去上車,想以最快的速度離開哩個見證自己衝動嘅地方。




仍在酒吧的tt,身旁雖然有一個向自己投懷送抱的女人緊緊挨在一起,但真正觸動tt嘅心,卻是那個剛剛衝入男廁表白的大頭妹。




心如身上同自己相似的種種愛好,心如學霸形象下嘅轉數快,心如身上獨有的一份純潔天真,心如身上獨有的堅持。




今晚白色的休閒裙將距嘅完美身材表露無遺,酒後微醺面紅紅嘅距,令tt霖起一個月前係加拿大果晚,再次令tt想起二人點點滴滴。




「熊心如?距唔啱你嘅,距距好似蒸餾水咁」


「蒸餾水,淡而無味」




一個淨係識讀書嘅傻妹,居然真係傻到衝入來洗手間同自己表白:


「我鍾意咗你啊」


「我唔知由幾時開始就鍾意你」


「我亦都唔使你答我」


「我淨係想你知咋」


「件事一直屈係我心入邊好耐好唔舒服,宜家講曬就舒服曬,係咁」




突如其來嘅表白令tt無辦法插上一句話,咁「新穎」嘅表白方式,反而令情場老手措手不及。哩個處處都帶有點特別嘅女仔,何嘗唔係係tt心目中佔據了特別的位置呢。




tt的寂寞高牆,似乎終於找到了一個特別的敵軍。






熊家




如:阿爸,阿叔,家姐,安仔,我返來啦。




水:咿?唔係話你地個玲姐今晚萬歲乜?點解咁早返來嘅?




安:係咯三姨,你唔係話辛苦咁多日,今晚要好好玩翻晚乜?




如:ummmm⋯⋯咁⋯⋯咁就係太攰,所以早啲返來休息咯。我⋯⋯去沖涼先啦!




⋯⋯⋯⋯




叮叮叮(手機響了)




屏幕:朱天梯☎️




心如清了清嗓子,深呼吸,點開了「接聽」




如:喂?




tt:喂,熊心如,訓咗未啊?




如:訓⋯訓咗啦,有啲攰。(ahhhum,故意配上打哈欠的聲音)




未等tt回答,門外就傳來金城安的聲音:三姨,沖完涼啦?公公叫妳出去飲湯啊。




tt:(忍唔住笑出聲)點啊熊心如,訓醒一覺起床食宵夜啊?




如:咩⋯咩喔,關你乜事啊朱律師。




tt:冇,見你今晚走得咁急,唔知你有冇興趣再出來happy hour




如:哈?咁夜?




tt:做咩啊?驚我對妳不利啊?話曬你都鍾意我,你又話淨係表個白就算,咁朋友都可以出來飲杯野啊,唔係咁小氣啊嘛?




心如聽見「朋友」二字,亦不再多想。為免在tt心目中變成一個小氣嘅女人,距決定出門赴約。






星星bar




tt:哩度。(tt見到換了tshirt牛仔褲的心如,揮了揮手,示意自己的位置)




tt:吶,叫俾你飲嘅。(將面前的cocktail推到心如面前)




如:又飲酒?我唔飲了⋯⋯




tt:(突破距離,漸漸靠近心如,直到連對方的呼吸聲都聽見)怕自己飲酒之後又同我表白?(挑眉🤨🤨)




如:乜⋯⋯乜喔!咁⋯⋯我地都係好朋友來嘅,哈⋯⋯哈哈⋯⋯(為了緩解尷尬,心如不自覺地將杯cocktail送入口中)




tt:好朋友?我唔咁認為咯。(雙手交叉放在胸前,語氣故作認真)




如:哈?咁⋯⋯咁朱律師,我罧我地⋯⋯


(未等心如講完,tt一手把心如的手捉住,往自己的方向一拉,兩人的距離瞬間縮窄,tt在冇酒精的影響下,向心如送上了一個熾熱的吻。與加拿大那晚的吻相比,今晚的吻充滿了愛意,還帶有一份tt想要征服心如的霸道)




tt:我罧我地應該要咁先啱。




如:tt,你⋯⋯




tt:我從來未試過同一個女仔系埋一齊嘅時候罧著另外一個人。直到今晚cammy係我身邊噶時候,我個腦一直都係罧著你哩個大頭妹。我承認我以前好多女朋友,女人緣都好好。但係每一個女人都俾唔到咁嘅感覺俾我。我唔知點解會願意同你分享我嘅菠蘿包秘密,都幾時開始就想佔據你,唔希望其他人穩你著數佔你便宜。今晚你就係想同我表白,但係哩個(用手刮了一下心如的鼻子),就係我想俾你嘅答案。




如:咁⋯姐係你肯做我男朋友?




tt:係我要你做我女朋友。(語畢,tt拖實心如,二人十指緊扣,一邊慢慢飲嘢,一邊慢慢傾過去發生過的事)


⋯⋯⋯⋯


tt:幫你order哩杯cocktail好唔好飲啊?




如:甜甜地,幾好入口啊。杯cocktail叫咩名啊?等我下次去飲嘢都order先。




tt:Angel’s Kiss,in tt heart.❤️








蒸餾水,終究取替了烈酒的位置,卻時而調皮。


寂寞高牆,終於找到了屬於自己的敵軍,矢志不渝。





评论(8)

热度(45)

  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据