Wing

【熊心如 x 朱天梯】中秋節番外








月圓之時,不知你心中所牽掛的那個ta,在你身邊嗎?


(時間線設置在表白成功拍拖後)




熊家


根:大妹二妹細妹啊,過兩日中秋節啦,叫埋潮偉、阿龔、tt上來食飯一起過節啦。


善:知嘅啦阿爸,放心啦。


水:阿龔一早就話開ot搞掂曬公司啲嘢,保證上來同大家一齊過節。


根:細妹?點解唔出聲啊?係咪tt唔得閒啊?


如:唔⋯⋯唔係,只不過我未問佢,唔知佢使唔使返屋企過節嘖⋯⋯


根:哦哦哦~唔緊要哈,你記得就問下啦。


善、水眼神示意:唔係啊嘛紅衫魚?你個tt咁唔識做?中秋節如果唔得閒嘅話提早單聲啊。😲


如眼神回應:我點知喔⋯⋯我宜家即刻去問!


善眼神:紅衫魚,我覺得你需要睇多啲我嘅小說咯。🙄


⋯⋯⋯


安:公公,點解你唔問我叫唔叫埋Bonnie上來過節嘅?


善、水、如:你覺得譚校長會俾Bonnie係我地屋企過哩啲大節嗎?(集體翻白眼🙄)


安:對唔住媽咪,對唔住二姨,對唔住三姨。😬(聲音越來越小)




電話


如:喂?tt,中秋節得唔得閒啊?上唔上來屋企食餐便飯?


tt:ummm⋯⋯凌凌都會上去你屋企?


如:應該係啦,你知佢同安仔糖痴豆嘎啦。


tt:我阿爸出trip,得翻我一個,我都好耐冇同細佬過中秋了。


如:聽你語氣,你地一家人肯定好耐都冇試過一起過節啦。


tt:應該好快係「我地」一家人一齊過節啦。😙


如:邊個同你一家人啊宜家!費事睬你。


tt:唔好咁啦大頭妹~一陣得唔得閒?陪我去個地方咧?


⋯⋯⋯⋯⋯⋯




如:你話陪你去一個地方,原來就係哩度啊?


心如放下背包,看著這個熟悉的地方:一排焗爐、一張張材料檯、一條條圍裙整齊咁掛係度。


tt:係啊,中秋節啊嘛,梗係要整餅啦。


如:哈?我知你對菠蘿包有研究,但係睇唔出你對月餅都有研究嘎喔。


tt:(驕傲自滿噶笑容)哈哈哈哈,整餅整包哩啲嘢一理通百理明嘎啦,我個大頭妹咁聰明,應該一學就識。(伸手來了一個摸頭殺)


如:你宜家想我幫你做廉價勞工啊?tt sir,我相信你都好清楚宜家part time時薪幾多嘎ho?


tt:時薪咪⋯⋯(故作思考🤔)


如:朱律師,睇來你對專業知識嘅⋯⋯(話未講完,tt向心如送了一個如蜻蜓點水般的吻,淡淡的,輕輕的)


tt:咪咁咯。(招牌笑容)傻妹,啲餅係整來中秋節拿上去你屋企一齊食嘎,係咪幫下手都唔得先?


如:咁我都好想親手整月餅俾大家食嘅。


⋯⋯⋯⋯


tt拿起掛在牆邊的圍裙,在心如綁起頭髮的時候,麻利地幫心如著好條圍裙,仲係後面打咗個蝴蝶結🎀;tt除咗西裝外套,捲起衣袖,好快都著好條圍裙。


tt:啊~你話如果第時我地兩個都失業,應該可以一齊出去賣餅啵🤨,我整老婆餅,你整老公餅,幾襯。


如:tt sir,你可唔可以專業啲?再講廢話天黑都未整完。🙄(心如表面上好似好唔耐煩,但係其實係因為內心想起之前的整包經歷唔係咁順利⋯⋯好想快啲離開哩個傷心地)


tt感受到佢個大頭妹開始有脾氣,就拿拿罧係雪櫃拿出一排雞蛋,又係個櫃到拿出一袋麵粉⋯⋯⋯一切準備就緒後,兩個人將材料混合,好努力咁猜麵粉。


tt:都話你對手冇力嘎啦。(tt一路講,一路移動到心如後面,環抱著心如,兩個人合力猜麵粉。)


如:乜喔⋯⋯我⋯⋯未食飯咋嘛!


tt:係啦係啦,咁整完帶你去食嘢補數好冇?(tt當然知道心如依然未完全掌握整餅嘅技巧,不過佢願意同自己一齊整餅俾屋企人食,錫住佢就唔再督爆佢啦)



兩個人一齊猜麵粉,一齊包雙黃白蓮蓉餡、豆沙餡。專注的二人從未察覺日落的餘暉灑落在粉團上⋯⋯⋯



tt:熊心如同學,你成日話自己大力咗,真正體驗你技術嘅時候到啦。(tt指咗一下台面上的月餅模)


如:我實得嘅!



砰!


心如用力將月餅模一掟,材料檯上面嘅麵粉飛到周圍都係,包括⋯⋯tt塊俊俏嘅臉。


如:我⋯⋯我下次會注意嘅⋯⋯😳




砰!!


啲麵粉依然好唔聽話,佢地嘅圍裙似乎冇麼用⋯⋯


tt:你⋯⋯都係等我來啦。😑




tt用純熟嘅手法同恰到好處嘅力度,全部月餅都順順利利脱模,平平安安咁送曬入焗爐。




如:攰死人啦!(心如將圍裙一脫,攤坐在沙發上)


tt:透下啦,俾啲耐性等佢出爐就得啦。


心如認真咁望住tt


「咁就叫靚仔乜?」


「個鼻係幾高嘅,只眼都幾大啊」


⋯⋯⋯


tt:喂!霖緊乜啊?又顧住𥄫仔啊?🤨


如:冇!你塊面污糟咗咋嘛!


tt冇回答,而係偷偷移動到材料檯,用手拿咗啲麵粉⋯⋯⋯


兩個小學生係烘培室跑來跑去,賽果當然係tt sir獲勝,獲勝嘅獎品就係,tt sir攬實個大頭妹唔放手。




如:玩夠未啊tt sir,又整餅你又跑來跑去唔攰嘎咩?


tt:多謝你。


tt:有你陪我做我鍾意嘅事,好幸福。


叮————






八月十五當晚 熊家天台


根:大家唔好客氣啊,當自己屋企得噶啦。


偉:根叔,中秋節快樂啊!(潮偉帶來了一個果籃,裡面有根叔最愛的靜岡小姐)


根:哈哈哈哈好,好好好,安仔啊,拿啲水果出來洗下佢一齊食啦!


安:收到!


龔:treegun,小小心意,希望你鍾意啦!(龔燁帶咗兩支紅酒同兩罐頂級茶葉來)


根:哎呀使乜咁破費啊!安仔啊,啲紅酒放好佢啊!啲茶葉倒啲出來沖俾大家試下!


安:知道啦公公。


善:唔知只tt出乜招數咧?


偉:我同阿龔嘅禮物,根叔滿意就好啦。


水:我見tt今日上來好似冇拿啲乜特別嘢,好似有兩盒月餅?


龔:大時大節得盒月餅,好似「行」咗啲喔。況且treegun唔係有速熊月餅乜⋯⋯


⋯⋯⋯⋯⋯



如:大家快啲過來試下!啲月餅我同tt親手整嘅!


tt:係啊,大家唔好客氣食多啲啊。我地自己整嘅月餅,少甜低脂嘅。😬


根:哇!哩只蓮蓉月,有當年嘅味道啊!想當年我地仲好窮,儲錢去買「蓮鄉樓」嘅蓮蓉,就係咁清甜!但係距地限量生產,我都買唔翻哩只蓮蓉啦⋯


tt:根叔你真係好嘢,咁都食得出。啲蓮蓉係我搭上搭先買到嘅,最緊要你開心!


tt:大家姐、二家姐,心如話你地三姐妹都鍾意食豆沙餡,哩盒我地特登整俾你地嘅,試下~


善:(拿起一舊仔月餅)咦?唔錯喔。


水:(認真咀嚼)好味喔!估唔到tt你整月餅都有一手!


偉、龔:高招啊!




tt搭住心如嘅膊頭,一齊欣賞哩個咁正嘅月光。你喂我食月餅,我喂你食水果,共享甜蜜與幸福。




tt:心如,多謝你等我有機會同你一齊過中秋。


如:哩個係我地拍拖之後第一個中秋咋,之後肯定仲會有好多好多個。(把頭靠向tt的懷裡)


tt:(順勢攬住心如,並送上一個簡單的吻)我一定會陪你度過你所有開心同唔開心嘅時間。




⋯⋯⋯


水:好心你學下人地tt啲禮物幾貼心啦,仲話人地「行」😑(一路講一路食月餅)


龔:我⋯⋯(都未講完)


根:「行」?乜「行」啊,啲月餅不知幾好食幾好油水!




月滿,月亮。圓月照耀下,戀人對對雙雙。真正的愛情不是物質上的門當戶對,而是精神上的勢均力敵。二人步履一致,想法同步,便是愛情本該有的模樣。




願我可花足一生和你甜蜜,再走到一百歲那志慶場合。




——————————————————————————


🌸🌸🌸🌸來篇應節文章,中秋節希望大家都團團圓圓甜甜蜜蜜,樓主祝大家中秋快樂!無論大人細路都可以食多啲月餅,玩多啲燈籠!

评论(3)

热度(23)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据