Wing

【熊心如 x 朱天梯】10








「天」知我「心」




太陽一落下,加上入夜後刮起的風,氣溫驟降。著住見短袖衫嘅心如下意識用自己的雙手溫暖自己的雙臂,但似乎並不奏效。佢摸了一下褲袋,裡面有少量的現鈔。眼見步行翻酒店仲有一段距離,心如決定行入七仔,買啲嘢食醫下肚先。


如:ummm⋯食乜好咧?唉,本來今晚霖住食A5和牛之後去酒吧街睇啤酒節嘎嘛,點會咁嘅⋯⋯


如:唉⋯⋯唔知tt宜家點咧?😔


如:其實⋯我係唔係應該聽下佢解釋咧?🧐


如:霖咁多做咩啊熊心如!你係多餘嘅!


如:大家姐講得啱,啲咁識照顧人嘅男人都係花花公子來嘅!😞




經過一輪自言自語後,心如買咗一個飯糰同一杯熱咖啡,食完嘢稍作休息就離開七仔,繼續行返去酒店。




正所謂「望山跑死馬」,眼見酒店在遠處,自我感覺越行越近,但係就行極都未到。




兜兜轉轉幾個彎後,心如終於返到酒店。佢拿咗件外套同啲現金,唔想留係間房度,就離開酒店了。




如:唓,就算佢唔係度,我一樣可以去體驗啤酒節嘎嘛!


前台:hello madam, may I help you?


⋯⋯⋯⋯⋯




另一邊的tt,一直擔心心如冇外套會凍親,手機銀包又唔係身,一時三刻都無辦法聯絡得到佢。tt每經過一條橫街窄巷,都對著裡面嗌幾聲「熊心如!」,可惜嘅係得到嘎只有自己的回音。




tt:熊心如啊熊心如⋯⋯你究竟去咗邊啊?


tt:點解你唔願意聽我解釋啊?☹️


tt:哩次真係自己攞來衰,自作孽自己受!


行程表?行程表!tt打開心如的手機,點開備忘錄,睇到今日嘅行程表:


晚餐:京都和牛烤肉店


飯後:酒吧街啤酒節


tt用手機導航睇咗一下,發現酒店距離酒吧街唔遠,推測心如應該會翻酒店先,tt即刻急急腳跑翻酒店。




打開酒店房門,不出tt所料,本來掛係衣架上面嘅外套唔見咗。不過奇怪嘅係,件外套嘅主人一樣唔見咗。




tt:熊心如你俾我穩到你你就知死。😠






酒吧


如:angel’kiss, please.



心如不知不覺就order哩杯佢同tt之間嘅定情酒,飲咗一啖,感覺冇之前咁甜了,甚至有啲苦。




如:朱天梯,你好嘢,你⋯你就係鍾意呃人,你⋯你衰人來嘅。(一邊講,一邊用手指天指地比劃著⋯)




心如將所有嘅唔開心都對住杯酒發洩曬出來,飲曬落肚,再飲第二杯,第三杯⋯⋯




Ryan:小姐?小姐你冇事啊嘛?聽你講嘢係咪你男朋友對妳唔好啊?(哩位先生一路講,一路搭住心如的膊頭、手臂、直到腰間)


如:哈?你⋯你邊位啊?(心如下意識向旁邊閃開)我係咪發夢啊?日本人識講廣東話嘎?睇來可以用來寫論文喔,哈⋯哈哈⋯⋯(心如的怨氣發洩曬落五六七八杯cocktail度,除咗塊面好紅之外,講嘢已經開始語無倫次了)


Ryan:你好啊,我叫Ryan啊。係日本嘅酒吧都可以遇到講廣東話嘅朋友,證明我地有緣分咯。賞唔賞面一齊飲杯紅酒?(Ryan越貼越近,將心如擠向佢的心口)


如:唔飲!不如我唱歌俾你聽啊~「打開蒸籠,打開蒸籠,有個包,有個包,快啲拿佢出來⋯⋯⋯」




tt:心如!!!!


tt一個箭步,從門口跑過來吧台,用自己件西裝外套包實心如。


Ryan:喂!你!


tt行過來二話不說,將台面杯紅酒潑向Ryan


tt:咁鍾意請人飲酒,我請你飲。唔該你唔好對我女朋友做出任何唔尊重嘅事!


Ryan:邊位啊你!宜家我食女使唔使同你交代啊?你係關心你條女就唔好俾佢出來啦!痴線!


tt:你有咩唔滿意你可以contact我。香港朱三角律師事務所,朱天梯律師,多!多!指!教!(tt瞪大眼睛,露出兇狠的表情😡)


Ryan:唓⋯律⋯律師好叻乜!玩唔起唔好出來玩啦!(一路講,一路灰溜溜地離開了)


如:我未唱完啊!唔好走啊!(心如企起身,想來一個華麗轉身,點知就頭暈暈咁撲左落tt度)


tt:夠啦!你唔好再飲了!跟我返去!(tt用力攬住心如的腰,帶心如離開了酒吧)






酒店房


心如的酒量已經到了極限,翻到入房就用佢僅以嘅力氣衝入洗手間。


心如坐係地下,抱住馬桶,一直想嘔但係嘔唔出。


如:點解啊,點解我會咁辛苦嘅。


如:點解我鍾意你,你要咁對我啊。


如:點解你要呃我啊,點解個個都鍾意呃我啊。


tt係旁邊幫心如掃背,聽住心如講嘅每一個字,都好似一把刀咁一下下狠狠咁直插心臟。


「哩啲唔係愛,係欺騙。所有建基於謊言上嘅感情,都冇資格叫愛。朱律師,你標準咁低⋯⋯」


tt:你⋯覺得朱天梯點啊?(tt試探性提問,唔知心如係酒醉三分醒定係會酒後吐真言)


如:佢?衰人咯!呃我!


tt:咁⋯咁憎佢,咁會唔會原諒佢啊?


如:我⋯⋯⋯(語無倫次伴隨嘔吐聲,tt知道,旁敲側擊失敗了)




當心如終於嘔曬啲酒同小小真心話出來之後,tt就幫佢洗個面,抱咗佢上床。tt幫心如蓋好被,入洗手間整條熱毛巾俾心如敷額頭。


tt:唉,哩個大頭妹,真係⋯⋯




tt全晚趴係床邊,捉住心如的手,希望心如一有動靜佢就可以知道。每隔大半個鐘就幫心如換一次熱毛巾,tt好怕哩個大頭妹飲醉酒唔舒服。




如:tt?點解你會係度嘎?


tt睡眼惺忪,聽到心如把聲,即刻坐直。


tt:你醒啦?點啊?仲有冇唔舒服?


如:冇事啦。(心如見到tt趴係身邊,覺得好窩心。但係一霖到那張「動人」嘅合照,即刻變語氣)我嘅事關你咩事?


tt:熊心如。對唔住。

如:哈⋯哈?(佢本以為tt會各種解釋,點知收到嘅係一句誠懇嘅道歉同埋眼紅紅嘅tt)


tt:我知,我呃你係我唔啱。但係張相係以前來公幹嘅時候影嘅,我真係冇同過任何一個女朋友咁認真嘎。我知你好憎人講大話,我見到你咁唔開心,我真係好心痛⋯對唔住。


如:咁我都有唔啱,冇聽你解釋⋯⋯


tt:你梗係有唔啱!你唔聽我解釋,一個人走左去我都算啦!翻到來酒店仲要自已一個出去酒吧飲酒!好彩我趕得切去酒吧,唔係噶話妳宜家張開眼見到嘎男人就唔係我!你係咪想擔心死我啊!


如:我⋯⋯


tt:如果唔係我識去前台問下,而你又有去前台問點行過去酒吧街會近啲,我今晚真係唔知點算啊!你可唔可以學識保護自己啊!你知唔知你唔見左,我擔心到痴線啊!


如:麼⋯⋯麼咁大件事乜⋯⋯sorry啊⋯⋯


tt:算啦,最緊要你冇事。我⋯嬲你唔落啊大頭妹!應承我!以後唔可以自己一個去酒吧!


如:yes sir!sorry sir!但係你點知我係邊間酒吧啊?


tt:(用手指勾一勾,示意心如靠近)因為我有隨意門。


如:哈!真係嘎!


tt:因為我睇過你手機上網紀錄,睇下你瀏覽酒吧街邊間酒吧最多咯聰明人!






一直被理性支配的讀書人,少有表露出感性的一面。她討厭謊言,討厭被欺騙。他八面玲瓏,喜歡用善意的謊言化解矛盾,取悅對方。經過這一晚,她開始理解他的難處,他開始明白她的感受。緊張,會令人方寸大亂。在意,會令人變得脆弱不堪。戀人總是在不斷磨合中促進感情升溫,愛情總是在不經意間,慢慢轉化爲另一種更深層次的情感。

评论

热度(25)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据