Wing

【熊心如 x 朱天梯】11








朱媽駕到


tt慢慢走近天才聯盟補習社的辦公室,希望能俾個驚喜俾果個因為要出卷已經幾日冇見面嘅女人。


如:點解啊點解啊點解啊,唔好啊唔好啊唔好啊⋯⋯⋯啊!


tt隔著辦公室門聽到心如的驚叫,一下就衝入去辦公室。


tt:大頭妹!乜事啊??(眼見辦公室裡面只有心如一個,趴係台面)


如:我⋯⋯我啱啱發惡夢。


tt:傻妹來嘅,發夢咋嘛。(tt輕輕拍了幾下心如膊頭,試圖安撫佢嘎情緒)


如:唔係咧⋯⋯真係好恐怖嘎!(心如一路講,一路用力捏住tt手臂)


tt:放鬆啲放鬆啲。(用手捉住心如雙手)係咪補習社太大壓力啊?我女朋友一直信奉科學嘅啵,做咩突然覺得咁驚發惡夢?唔通⋯⋯⋯個夢關我事?🤨🤨🤔🤔


如:嗯⋯⋯⋯⋯


tt走去飲水機斟了一杯溫水,一隻手將杯水遞俾心如,另一隻手就搭住心如膊頭


tt:願聞其詳。


如:我夢到果晚係酒吧男廁同你表白之後,你衝出來同我講我唔適合你,同我一齊你會好大壓力,仲話乜多謝我咁欣賞你。之後你仲俾個妖女Cammy箝走咗添!(心如一激動,一手拍落張檯度)


tt:哎呀~~原來係我個大頭妹呷醋喔~~😏😏發夢嘅嘢點可以當真嘎,肯定係你太掛住我哩位法律界型男,又怕有人搶走我,所以咪發埋曬啲咁嘅夢咯~~


如:(翻白眼)鬼得閒掛住你。


tt:咪我只得意鬼咯。來啦錫啖先😙


如:(一掌推開tt塊面)檢點啲得唔得?哩度話曬都補習社來嘎tt sir。🤷🏻‍♀️


tt:咁去第個地方就可以唔檢點啦。😏


如:stop!🤚做咩咁好上來穩我啊?


tt:掛住你,想見你。仲有就係⋯⋯有件事想當面同你講。


如:嗯哼?(莫非係求婚?係補習社咁求其?)


tt:我媽咪出完trip翻來啦,daddy同佢講咗我地拍拖,媽咪想請你今個禮拜六晚返屋企食餐飯。唔知道Miss hung可唔可以暫且放低手頭上嘅工作,賞個面咧?😬


如:哦⋯⋯咁梗係得啦,我都好想拜會一下auntie😬😬

tt:咁就好啦!係咧,兩日閉關修煉唔聽我電話唔複我message,啲卷出成點啊⋯⋯(tt一邊講,一邊走到心如身後為心如按摩。而心如就打開電腦的文件夾,向男友展示哩兩日嘅勞動成果⋯⋯⋯⋯)






週六晚 朱家


嘎啦嘎啦,鎖匙開門聲


朱展:哎呀你地來啦,快啲入來坐啦入來坐啦。(朱展手上拿著兩個文件夾,手忙腳亂咁來到門口)


如:世伯你好啊。👋🏻(遞上果籃)


朱展:你好啊,好耐冇見啦。使乜咁客氣啊?


如:咁話曬第一次上來見auntie啊嘛。


tt:得噶啦daddy,你忙你嘅嘢啦。(tt從觀察中睇得出朱展剛才一直係度處理公事)


朱展:呵呵😄~仲有小小手尾,我搞掂就出來。(揮一揮手上的文件夾)


tt:係啦,媽咪咧?


朱展:佢好似話冇曬鹽,落咗街買,應該都差唔多翻嘎啦⋯⋯⋯心如你自便得啦,唔駛客氣。☺️


如:得噶啦,世伯你忙啦,我跟著tt就得噶啦。


當朱展完成手頭的工作,步出客廳的時候,朱媽剛好回來了。


tt、如:媽咪!(auntie!)


朱媽:哎呀你地來咗啦?唔好意思啊啱啱廚房冇曬鹽要落去買,真係失禮死。😅


tt:反正我都上來嘎啦,你下次打個電話俾我,我順便買上來咯。


朱媽:你仲好意思講?你幾耐冇返來屋企食飯啦?媽咪出完trip係美國返來幾日都好似冇係屋企見過你。


tt:哎呀⋯⋯咁⋯⋯我都忙嘎嘛~唔好講哩啲啦,我同你介紹:我女朋友,熊心如,開左一間補習社兼做補習老師,宜家讀緊博士。


朱媽:哇~好叻女啊!心如你好啊!


如:哈哈哈⋯auntie你好啊!tt係度誇大其詞,邊有咁誇張啊。


朱媽:傻啦,一睇你就係讀得書嘅好女仔啦,tt你執到啦你!


tt:(面向心如)首先,熊心如小姐,我只係陳述客觀事實俾我媽咪聽;(轉向朱媽)其次,妳個仔我好優秀,係佢執到咯媽咪。


朱展:哎呀唔好顧住講啦,準備開飯啦。


朱媽:等我加翻啲鹽落煲湯就得啦。


⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯




朱媽:係咧,心如啊,你地屋企人對tt有乜睇法啊?


tt:媽咪啊⋯⋯(哀怨的眼神)


朱媽回覆一個凌厲的眼神,tt唯有夾餸。


如:都相處得好融洽啊,tt上過來好幾次食飯嘎啦。😁😁


朱媽:哦~成日上去人地度痴餐~


tt:咁⋯盛情難卻啊嘛,證明妳個仔受歡迎😎


朱媽:咁最多證明你同心如一齊之後冇成日蒲吧咯。


tt:媽咪你可唔可以俾翻幾分薄面我?


朱媽:(看了tt兩秒,然後視線轉移到心如):心如啊,咁你讀書咁叻啊,煮飯得唔得嘎?


心如;呃⋯⋯⋯哩個咧⋯⋯就⋯⋯


朱展:哎呀宜家啲後生仔都興「無飯」夫婦嘎啦,出去食都得嘎姐。


朱媽:哈哈咁啊係咁啊係,唔緊要嘎都。


⋯⋯⋯⋯⋯⋯




朱媽:送完女朋友返屋企啦?


tt:係啊,我沖個涼都訓啦。


朱媽:企係度。仔啊仔,心如係好女仔,你要珍惜啊。老老實實,你對哩段感情係咪認真先?


tt:梗係認真啦。


朱媽:咁有冇霖過幾時結婚?


tt:哈?突然講到咁遠?


朱媽:做男人除左要負責任,我希望你可以正正經經霖下你嘅將來。你嘎未來,身邊陪伴你走到最後嘅人唔係daddy或者mammy,係你自己的家庭。你係醒目仔,我唔講咁多啦,你攰就早啲沖涼休息啦。


tt:嗯,知道啦。




夜晚,聽著床頭鬧鐘滴答滴答響。心如望向若水,霖到之前二家姐為了整生日蛋糕俾龔燁,實驗無數次。自己係咪應該都為tt打開「煮飯」哩個新領域呢?


另一邊,tt一直回想朱媽那句「你嘎未來,身邊陪伴你走到最後嘅人唔係daddy或者mammy,係你自己的家庭。」自己究竟要做啲乜,先可以為自己的將來舖好條幸福路?


哩對戀人,接下來會為對方做什麼呢?






ps:好耐冇写啦!第一个原因系忙啦,第二个原因系正剧断线啦,第三个原因系冇灵感。今晚突然灵感到,熬夜都写埋先。之后有时间会继续更,不弃文!希望正剧快d继续出3t线!那个表白被拒绝噶情景,在我心目中最多只可以出现在梦境!有时间有灵感会继续为大家补给3t糖水,多谢支持!🙏



评论(2)

热度(20)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据