Wing

【龔水】833愚人愚人後續

看完833當晚,整晚都睡不著。很大幾率這一集是為了鋪排之後may的出現,但不得不說其實都算是一集高質的龔水主線。無論真假求婚還是ff情節的拍攝都很用心,ending那裡真的看得很心疼很心疼,只不過其中某些情節實在玩得過火了。男方扮失憶求婚?女方用女人最痛來玩?雖然雙方都有不對,而我一直都很愛水水,但是這次相比之下更不能接受她這種做法。沉澱了兩天,想通了一個point:不能只是一味看他們美好日常,如果情侶間有些坎沒跨過去,有些刺沒拔走,很難將這一段關係升華。編劇讓他們面臨拍拖以來最大的感情考驗(當然可能之後may的出現這個考驗更大吧,這裡不作考究了等播出再算吧),希望這個鋪排到是有意義的。本文只是寫後續,「挽救」一下雙方那晚過火的玩笑,但並不代表和好,有時候虐一下,也是為了看清未來的路。

 

……

「你好過分」。龔燁這句話一直在若水的腦裡迴蕩。他說出這句話的心情究竟是怎麼樣的?我究竟是不是令他太失望了?手機亮屏、息屏。若水重複著這個動作,對方狀態:在線上。對話框裡自從那晚之後就沒收到新的信息。而在輸入框內,光標不斷閃爍,似是催促若水把心裡的話快快告訴網絡另一端的男人。她卻步了,刪除,息屏。

手機亮屏,回復完工作的信息,他習慣轉到與若水的對話框。對方狀態:輸入中…「你係邊啊?」對話框內依然停留在那晚若水給自己發的最後一條信息。他有點期待收到新的對話,但是又擔心下一步不知道怎麼回復。顯然,他的擔心多餘了。

 

初戀cafe

五美圍在一起吃午飯 

洋:David姐,點解你唔叫埋Mary姐落來一齊食飯啊?係group度at佢都冇理我…… 

David:我已經當面叫咗啦,但係佢心情唔好,等佢一個人靜下啦。

Rebecca:Mary姐唔食飯得唔得嘅?不如我地買外賣俾佢啦。

Mia:唉,佢搞成咁,我地都有份造成。

Helen:咪係咯,其實我地應該阻止佢玩到咁大,霖翻轉頭真係玩得好過分,又唔怪得阿龔咁嬲。

Rebecca:切,咁果只咁噶龔燁咪一樣呃Mary姐佢有病咯。

Mia:我霖Mary宜家除咗唔開心,應該仲好自責吧。

David:唉,佢哩幾日做嘢都冇曬心機,仲錯漏百出,失曬魂咁。

洋:你估我老細又好好咩?哩幾日係咁穩我來出氣,連下個月要做嘅project都就來做曬啦,日日逼我地陪佢OT,你地睇下我對熊貓眼。

……


正當五人在討論,冇留意到風流三子一直在後面那張台偷聽。

Ivan揮了揮手,示意走入cafe的龔燁過來。

龔燁看了看旁邊那張大圓桌,一二三四五,少了最高那個。

 

Peter:兄弟,幫你買咗飯啦。

龔:唔該。

Andy:見你咁嘅狀態,一睇就知你同Mary姐未好翻啦。

Ivan、Peter:廢話。

龔:佢玩到咁大,仲嚇到我阿爸咁,點好翻啊?

龔燁一邊說一邊用調羹撥弄盤中的食物,語氣略顯煩躁。

Ivan:其實Mary姐都好自責啦,(三子眼神示意旁邊五位女士)你都唔好咁搏啦,停一停,霖一霖。

……

 

豪仔:Mary姐,落來買飯啊?

豪仔一聲馬上吸引了兩桌人的目光。

Mary:係啊……一碗白粥加全麥三文治外賣啊唔該。

豪仔:食咁少?莫非Mary姐你要減肥?係咪準備辦大喜事啊?


David見形勢不對,馬上沖到結賬台:hey!Mary前幾日陪我見客食到滯,咪要食粥咯。唔好咁啰嗦啦你,我order多五杯咖啡外賣,Mary張單入埋我數,爽手啲啦,我地趕時間啊。

 

豪仔:得得得!

 

Mary向David微笑了一下,轉頭向四美再點頭謝意。她知道右邊有張台的人一直盯著自己,但她很快回頭,拿了外賣就馬上離開。

 

Ivan:明避你喔。

龔:食飽了,我上去做嘢。

待龔燁離開後,Ivan:雖然阿龔今次求婚都好有誠意,但係咧,開場白好似又真係鋪排得麻麻地嘅……

Andy:咁兄弟一定要撐嘎啦!你想變節啊?

Peter:清官難審家庭事,我地都喺唔好出咁多聲,靜觀其變啦!



傍晚九點,尋寶圖

若水的精神狀態十分不佳,做事正如David所言,錯漏百出。若水不想再麻煩其他人幫自己,所以要用額外的時間來把工作慢慢做好。若水看了看桌面那半份吃剩的乾巴巴的三文治,拿起來把餘下幾口都塞進嘴裡,喝了幾口已經放涼的茶,咽了下去。若水收拾了一下,關好燈,離開了尋寶圖。進電梯的那一刻,手差點習慣性按了市場部的樓層。她歎了歎氣,直達大堂。

 

若水下班後並沒有直接回家,而是去了護老院。

護士:熊小姐?咁夜嘅?得你一個?

水:啊…係啊,龔生佢唔得閒,今晚得我一個。

護士:哦。咁你自便啦,我啱啱經過K房,見到龔伯係度食緊水果。

水:哦好啊,唔該你。

 

若水走到K房門口,又遲疑了。她知道自己那個過分的玩笑不僅傷害了龔燁,還傷害了龔爸。她當晚看著龔爸暈倒在自己面前,那個場景不敢回想。若水隔著門的玻璃看到龔爸正在吃水果看電視,覺得自己不應該出現打擾他老人家休息,見到他沒事就安心了,於是轉身離開。

 

護士:龔生?熊小姐又話你今晚唔得閒來嘅?

龔:哈?佢來咗?

護士:係啊,佢走咗冇几耐咋嘛。咁奇怪嘅,佢又話你唔來,你又唔知佢來……

龔:哦,冇,我OT完唔記得同佢講咋嘛,哈…哈哈,我入去睇阿爸先。

……


友:仔,你來咗啊?

燁:係啊,阿爸,啱啱Mary係咪來過啊?

友:冇!我一直自己係度睇電視咋嘛。阿仔啊,你掛住人掛到有幻覺啊。正正經經追翻我心抱仔返來啦,佢嚇親我地係唔啱,但係你又話咩自己老人癡呆嘖,你睇你阿爸我幾醒目!

燁:係啦係啦,我知啦。

……


第二早,如常上班。似是有意,又像是巧合。一個習慣了早上班完成工作,一個不得不早上班調整狀態,就這樣,二人在大堂相遇了。

 

水:早晨。

語氣似是對上司問好一樣小心翼翼,畢恭畢敬。

龔:早晨。

語氣平淡,甚至收起了一向對同事那種公關熱情。


電梯門打開,打破了二人尷尬的氣氛。龔燁沒有按下市場部的樓層,也沒有按下尋寶圖的樓層,而是按了頂樓的數字。若水明白他有話想說,也不阻止。

 

天台

龔:你想避我避到幾時?

水:我……對唔住。

儘管若水心裡有很多話,但不知道從何說起。

龔燁以為若水會說很多很多話,但萬萬沒想到第一句就是道歉。

龔:咁,我都有唔啱。

水:如果冇麼嘢,我落翻去做嘢先了。

若水依然想逃避。

龔:Mary,其實有啲嘢唔講清楚,我霖我地嘅關係好難修補。

水:咁你想我點啊?我真係好辛苦啊,每一日都要避開你,我唔知點面對你啊,我知我做錯咗,但係你一開始就同peter果幾只嘢話要玩求婚啊,咁我先誤會咋嘛,我點知你來真嘅。搞到世伯咁,搞到個求婚場面咁,我都好自責好後悔仲好混亂啊,咁我可以點啊?我宜家嬲我自己多過嬲你,你明唔明啊?求下你了龔總監,俾翻啲空間同時間我得唔得啊。

若水實在忍不住了,這幾日身心的折磨令她的壓力到了頂端,已經紅透的雙眼,不知是因為疲勞還是情緒爆煲。下一秒,眼淚一下子就嘩啦嘩啦流了出來,像扭開的水龍頭一樣,剎不住車。

龔燁看見她的眼淚,很想幫她抹走。他不知道自己現在這一刻應該做什麼,他想抱著她安慰,但是心裡依然為那晚的事情耿耿於懷。

若水講了兩句話,令龔燁的心閃過一下刺痛。

龔:咁……不如我地大家都冷靜下,哩段時間我唔會再穩你了。

 

此夜,龔燁就如當晚一樣,輾轉反則。身旁的半邊床依然是空空的,冷冰冰的。雖然旁人都在極力勸說自己,甚至今早在天台和媽呢空面對面的對話都感受到她很難受。但是自己和媽呢空的感情究竟是不是出了問題?是不是真的需要時間來沉澱一下,看看二人究竟適不適合走未來的路?兜兜轉轉終於在一起,但來到結婚這一步就出現了意想不到的狀況。自知其實還在生氣,同時自知心疼那個女人。不願多想,龔燁起身,把身旁的枕頭收起放入衣櫃頂層,再回到床上,強迫自己不要再回想若水那兩句話。

「龔總監,我希望你可以俾翻少少尊嚴我。」

「我唔想再係你面前喊,特別係宜家。」


评论(13)

热度(17)