Wing

【熊心如 x 朱天梯】08








大龍鳳




朱家


咯咯咯鎖匙開門聲



展:你同我企係度!




tt企定定,準備接受靈魂的審判




展:你同我解釋清楚!宜家先斬後奏算點?你宜家話俾全世界聽熊心如係你女朋友。咁我咧?你有冇理過你阿爸嘅感受!你眼中究竟仲有冇我哩個阿爸!(😡😡😡)




tt:阿爸,我今次認真嘎。無論對你,定係對心如。我想正正式式介紹我嘅女朋友俾大家認識,咁有錯咩?你知道心如係金城安三姨,如果我同你講先,你肯定唔會俾我帶距出席今晚個party。係啲先後次序嘅問題嘖,一定要咁執著嗎?(tt一臉認真,程度堪比上court打官司)




展:叻啦,宜家用律師口吻來同我講野啦!唔需要多講!總之我就係 唔 同 意!你一係要果個咁嘅熊心如,一係要你哩個阿爸!兩個只能活一個!




tt:阿爸,我一向都咁尊重你。你試下放低偏見啦。你今晚有眼睇嘅,個個都讚心如又靚又叻,距真係一個好女仔來嘅。我绝对唔会放弃距。




tt话音刚落,朱展就转身入咗自己的房,砰門嘅聲音大聲到隔離屋都聽到。tt搖一搖頭,都翻入自己的房間。




電話信息


如:點啊⋯係咪好大鍋,搞唔掂啊?




tt:冇嘢喔,連你哩個古墓派傳人我都搞得掂,有乜嘢係我tt sir搞唔掂嘎😬




如:咁你好好休息一下啦,聽日唔好來接我啦。




tt:咁好啦。唉,安仔真係一個人民公敵。




如:不過,敵人嘅敵人,就可以做到朋友啦。


⋯⋯⋯⋯⋯




電話


嘟嘟嘟⋯⋯⋯




如:🐷凌!咁夜打電話俾你,唔好意思啊,係咪吵醒你啊?




凌:(用一把未訓醒嘅聲音)冇⋯冇事,我都未訓。咁急穩我,阿哥有事?




如:咁又唔完全關你阿哥事嘅。我今晚去左見家長⋯⋯(聲音越來越小)




凌:oh!肯定係我daddy唔同意啦!距就係咁專制橫蠻無理噶啦!成日要我地跟距嘅路來行!(越講越大聲,越講越精神)




如:🐷凌你唔好咁激動先。我想問下,你可唔可以同金城安做出好戲,幫下我。




凌:我同安仔?幫到你嘅話冇所謂啊。話曬你都係我未來阿嫂,我daddy咁討厭妳地屋企,我同安仔唔多唔少都要負上責任。




如:關你乜事啊,係只金城安唔爭氣咋嘛!你應承我就最好啦!咁有啲乜我聽日返去補習社再同你講,不過千其唔好俾安仔知。




凌:哈?唔係話我地兩個要做場戲乜?咁⋯⋯




如:金城安演技最好嘅時候就係真情流露嘅時候。😏😏到時咧,就⋯⋯⋯




凌:哈,咁殘忍啊?




如:兵行險著,點都要搏一搏。


⋯⋯⋯⋯⋯








數日後    好爸bar




蓮:S.O!快啲去幫陳師奶買兩條叉燒返來啦!




安:係嘅蓮姐。(返工要對唔住蓮姐,放工要對唔住媽咪,點解我堂堂金城安會落得如此下場)




蓮:我哩啲LA水平嘅人材,要係度對住啲MK質素嘅蠢材,真係命都短幾年。(搖搖頭,走往水吧)






安一出門口,就遇到朱家兩兄弟




凌:Hey man!




安:oh my man(與🐷凌來嘅👊🏼互擊)(望到🐷凌身後嘅tt)oh你好啊,係咪來穩輝哥啊?我唔得閒招呼你地啊,蓮姐要我去買叉燒😅




輝:hi,入來坐啊。




tt:輝哥啊,叉燒可唔可以穩第二個去買,我地想同安仔敘舊。




安:whaaat??tt你係咪對我有乜誤會?(雙手環抱胸前)我好似同你冇乜交情。




tt:我同你,交淺言深啦。(挑眉)




安:哦~~(搭住tt膊頭行入去vip房)咁啊係,話曬我都係三姨最疼錫嘅姨甥仔,集萬千寵愛在一身,係應份嘅。




tt:一陣我阿爸會過來join我地嘅happy hour,你都一齊啊。




安:世伯??朱凌凌,你阿爸肯定殺左我嘅!妳地兩兄弟想夾埋來害我??




此時朱展正走入vip房




展:我何止想殺你,仲想折磨你,玩殘你,最後先殺死你。




安:oh my god!輝哥救命啊啊(🐷凌摀住安仔嘅嘴,距求救嘅聲音越來越細⋯⋯)




展:不過今日,我係想來問你,有關你三姨嘅事。




安:三姨?距為人尊師重道啦,讀書都算過得去啦,不過就係識死讀書,冇我咁靈活咁咯~做人太死板,一啲都融入唔到當代社會balabala⋯⋯⋯




tt心想:如果唔係演出大龍鳳,金城安,我一定要打碎妳個天靈蓋。




此時,安仔口中的女主角出現了。




如:金城安!你淨係識係我背後講我壞話!你做人可唔可以堂堂正正啲!你可唔可以唔好成日搞破壞!




展:(小聲道)哇,妳個女朋友都幾辣喔。




tt招牌笑容,睇來大家都開始入戲了。




如:就係因為你!令到我地大家都冇辦法好好相處!我今日唔替天行道都唔叫熊心如!




啪!




心如清脆嘅一巴掌,準確無誤打落安仔塊面度。




安:三姨?你?你咁對我?我要話俾媽咪知!我要同公公講!(摸住塊面)




凌:哎呀安仔,你就唔啱啦,點可以咁樣講心如嘎。雖然妳地係生於同一個家庭,但係點解會截然不同嘎?




如:哩一巴,我替阿爸教孫!「啪」


哩兩巴,我替大家姐教仔!「啪啪」


哩三巴,我替你咁大個人仲做廢青感到羞恥!「啪啪啪」


(自動腦補之前有一集大家姐連打金城安十幾巴的反應)




tt一手捉住心如:好啦好啦,安仔知錯噶啦。(tt望下朱展,然後示意凌凌)




凌:哎呀安仔,我同你出去洗個臉啦。哎呀今次你真係唔啱啦⋯⋯(一邊行一邊講)




安:myman,我究竟做錯啲乜?(流下兩行男兒淚)又係你阿爸問我問題,我答問題咋喔。點解三姨會出現嘎?我⋯我俊俏嘅面容,要毀於一旦啦。




凌:你個樣冇變過啊,都⋯都唔係好覺嘖,去吧台拿啲冰敷一下啦。咁你三姨同我阿哥拍拖,距出現都⋯好正常啊,哈,哈哈。




安:唉,連你都覺得我俾人打都冇乜嘢,咁可能三姨講得我啱,我真係咁廢,咁冇用。




另一邊廂


tt:阿爸,我都話心如同只SO完全唔同噶啦,你睇下。




展:好!打得好!我都想打金城安好耐了!冇霖過竟然係心如你出手!




如:世⋯世伯,希望你唔好介意。但係我覺得安仔做得唔啱,我身為距屋企人,係有義務教好距。




展:講得好!不過⋯




如、tt:不過咩啊?




展:心如你今晚嘅創舉,簡直係教育界嘅一個里程碑!最衰我唔記得錄起身俾譚校長睇!又冇叫輝哥入來睇直播!




如:哈⋯哈哈⋯最緊要都係教訓到個衰仔。




展:啊系咧,聽講你同tt一齊好耐了係咪啊⋯⋯⋯




⋯⋯⋯⋯






車上




tt:睇來你跟得你大家姐多,編劇能力都唔錯啊。




如:咁都係多得tt sir一言驚醒夢中人,我先霖到「敵人的敵人就係朋友」,先度到個好劇本出來。




tt:今次令阿爸咁滿意,你幫距出左啖氣,距以後肯定對你好好。




如:你兩面都贏曬啦,一方面你阿爸又覺得你揀啱女朋友,一方面安仔又覺得你係救命恩人。




tt:我個大頭妹冇咁小氣嘅係咪😁




如:哩幾巴,我打落去我都有啲擔心安仔啊⋯⋯不過都要多謝你細佬配合,有🐷凌係度,安仔冇咁易嬲嘅。




tt:距之前係律師樓搞搞震都算啦,上次距幾句說話差啲俾根叔打碎我個天靈蓋,又要你霖埋曬啲「掀⋯開相關賠償條款」嘅天才大話,今晚一次過還債。




如:如果當時唔係我轉數快,tt sir你宜家仲可以係度講風涼話?




tt:(挑眉)咁你轉數咁快,又估唔估到我想做咩?




如:整⋯菠蘿包?




tt:no. 哥哥我心情靚,決定賣大包。




如:賣大⋯⋯(話未講完,tt趁等紅燈的時間,一下吻上心如的唇,就同加拿大那一晚一樣,溫柔而深沉。)




tt:點啊大頭妹,我哩個型仔律師賣大包幫你重拾回憶,係咪好正咧~~(挑眉)




如:tt啊!




窗外的景色再迷人,也及不上車上的熱戀情侶,簡單滿足,就是最好的幸福。

评论

热度(24)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据