Wing

【熊心如 x 朱天梯】07








一波剛平一波又起?




電話


 


tt:大頭妹,訓覺未啊?


 


如:準備啦,啱啱搞掂曬開學test嘅卷。


 


tt:辛苦曬我嘅好女友啦。為咗獎勵你,聽日帶你去玩啊。


 


如:tt sir,你又想帶我去邊度整菠蘿包啊?


 


tt:我係你心目中就只系識整菠蘿包?


 


如:除咗整包,你把口都好叻,打贏唔少官司咁咯。😒


 


tt:秋!我都未出我嘅冧女絕招!


 


如:咁你穩第二個女仔去出招咯,訓覺啦,good night.💤


 


tt:講笑咋傻妹,唔好嬲啦,聽日包保你眼前一亮!聽朝早我去你屋企接你。


 


如:ok啦,咁你上唔上來食早餐啊,使唔使我叫阿爸……(被打斷)


 


tt:唔使麻煩uncle啦,早啲休息。


 


如:好,聽朝見啦朱律師。😉


 


 



第二日 熊家


 


咯咯咯敲門聲……


 


水:金城安!大學咁教你嘎?開門啦!一碌木咁企系度等食早餐!


 


安:知道二姨……(細語:你咪一樣坐系度等食早餐,同阿龔摁電話傾計……)


 


打開門


 


安:oh!tt!早晨啊!




tt:早晨。(點解一早就要同SO見面😑)


 


根:系你啊tt,咁早啊,入來坐啊。(招手)


 


tt:系啊系啊,咁多位早晨。(招牌笑容)我順便買咗早餐上來同大家share啊。(語畢,放下手上幾大袋東西)


 


水:哇咁多謝啊(大笑),你都真係幾“順便”喔,有阿爸最中意嘅龍記燒賣,仲有鴛鴦又有咖啡,哇仲有某人最中意食嘅自製菠蘿包添啊?(提高音量)今朝幾點起身啊?(壞笑)


 


tt:便心來咋,最緊要大家開心。(東張西望)


 


安:穩緊三姨咧?距啱啱上咗天台拿嘢。


 


tt:哦……大家唔好客氣啦,我上去睇下有乜可以幫手。


 


水:阿爸,你開心啦,宜家有人咁緊張條魚。


 


根:哈哈哈開心開心,啲燒賣仲熱嘅。(眉開眼笑)


 


 


天台


 


一打開門,就見到心如捧住一堆衫,衫阻擋咗心如嘅視線,心如一腳踢咗落天台嘅凳腳度。


 


如:哎呀!!!


 


tt一個箭步,一手攬住心如,一手接住就來跌曬落睇下嘅衫。


 


如:哇好彩嘖,啲衫跌落地邋遢咗又要再洗過……


 


tt:我真係冇你咁好氣!睇路啊!撲死你啊!Hum親啲眼耳口鼻,想順便入醫院執執個樣啊?


 


如:咁有tt sir你接住我,怕乜wor😉


 


tt:等我幫你拎啦,快啲落去食早餐。你個胃等得,我啲菠蘿包唔等得嘎啦。


 


如:菠蘿包!即刻落去!


 


心如前腳落樓,tt后腳捧住一堆衫落來


 


tt:二家姐啊,我可唔可以入你地間房啊?可以嘅話我拿啲衫入去折?


 


水:(正在品嘗鴛鴦)梗系冇問題啦!隨便啦!(有人幫手折衫喔)


 


如:家姐啊!你點可以隨隨便便俾人入我地間房嘅?


 


水:有乜所謂啊,有個型仔律師幫我地做家務喔,哩聲“二家姐”好好聽啊。


 


根:tt啊,過門都係客,過來坐下啦。距地啲衫等距地自己處理翻啦。


 


tt:唔緊要嘅,反正我都冇野做,等我來啦。(捧住啲衫行入房,經過心如身邊,細聲講:你家姐都唔care,咁你應該都ok啦,我冇侵犯你私隱嘅大頭妹😏)


 


tt平時都要自己處理返工嘅襯衫、西裝,所以對於各種布料都十分熟悉,折衫手法十分純熟,將需要燙嘅衫分門別類放好。


 


安:公公,今日又有早餐外賣,仲有律師幫手做家務,真係好幸福啊~如果tt可以幫手遛一下啤啤咧,咁就……(接收到來自三姨的眼神,自動收聲)


 


 


 


早餐後


 


如:阿爸,我出去啦,今晚唔翻來食飯啦。


 


tt:系啊根叔,我今日約咗心如。


 


根:好好好,玩得開心啲哈。


 


 


車上


 


如:今朝辛苦曬朱律師啦,又做外賣仔又做家務助理。


 


tt:只要你開心,幾辛苦都值得。(心如並不知道,tt入去幫手折衫系另有“陰謀”)


 


如:咁我地今日去邊啊?


 


tt:今晚會有一個重要飯局,想請你陪我出席。


 


如:哈?你唔早講,搞到我著得咁casual,等我返屋企換件衫先啦。


 


tt:唔使啦,宜家就帶你去裝身。


 




高級理髮店


 


tt:hello,我book咗Andy今朝十點set頭嘅。


 


前台:早晨啊朱律師,你等等哈,我去通知Andy。


 


如:(扯一扯tt衣袖)做咩帶我來啲咁貴嘅salon啊,不如走啦。


 


tt:貴都喺使我啲錢嘖,咁快心痛我啊?🤨


 


如:咁系啊嘛……


……


Andy:tt!唔好意思啊啱啱行開咗。今日照舊?


 


tt:今日主角唔系我,想麻煩你幫我女朋友set頭。(與心如十指緊扣)


 


Andy:一早就來我面前放閃啊?包系我身上!


……


Andy:熊小姐哈嘛,睇來tt真係好錫你喔,距從來都冇帶過女朋友來穩我幫手。


 


如:哈哈哈……系乜……


 


Andy:珍珠都冇咁真啦,距以前同我講,自己專屬嘅髮型師,就只介紹俾屋企人。距daddy都喺我熟客來嘅,距細佬都來過幾次。


 


如心想:我系你心目中真係咁重要?


 


另一邊,tt在打電話


……


tt:系啊,我今日下午過來,幫我hold起今季新翻嘅款。……咁揀黑色啦。女仔著裙,黑色elegant啲。……好好好,唔該曬。


 


 


理髮后


 


tt:wow!Andy!掂喔,完全唔同曬!


 


Andy:傻啦,系你女朋友高質,稍微換一下髮型就襯托曬啲氣質出來。


 


tt:咁我女朋友的確好靚女啊。😁


 


如:喂啊……


 


tt:哈哈哈,張單入我數,我下次剪髮嘅時候順便埋單。


 


 


食過午飯,tt再車心如來到時裝店


 


如:來哩度搞乜啊,搞完個頭仲唔夠?


 


tt:來哩度……證明我眼光獨到。


 


走入店內


 


tt:阿sue,我今朝打過電話來hold起一條女裝裙,for哩位小姐嘎。(一手攬在心如腰間)


 


Sue:你好啊朱律師,請你稍等一下,條裙hold起咗,我宜家入去倉庫拿俾你。


 


如:你要送條裙俾我?你知我乜size咩?


 


tt:你嘅size,我點會唔知道咧?(🤨壞笑)


 


如:朱律師,麻煩你收起你啲咁嘅笑容。😑


 


tt:你試下,咪知道我目測得準唔準咯。(上下掃視心如🧐)




Sue:小姐你好啊,哩邊請啊。(一手指引心如走向fitting room,一手拿住條裙)


 


……


Sue:哇,小姐,條裙好襯你啊!你好fit啊!


 


tt:證明我眼光好啦大頭妹。(心想:真係著得好靚喔)


 


如:咁,咁系幾靚嘅。(望著鏡中嘅自己)


 


tt:條裙哩位小姐著住走得嘎啦,阿sue你幫我開單啦。


 


如:咁多謝曬喔朱律師。(細聲:你啲眼光,真係咁準?)


 


tt:本來就對自己嘅眼光好有信心,但係今日幫你折衫嘅時候順便confirm咗一下咯天才!


 


如:秋!不過你今日又set頭又送裙,今晚餐飯好隆重嘅?


 


tt:咁男朋友送禮物俾女朋友需要理由噶咩?只不過咧,今晚餐飯的確隆重嘅。因為今晚律師總會個dinner party,除咗法律界精英之外,我daddy都會出席。


 


如:哈??!!!我今晚要見家長???!!!!


 


tt:你執到咁索,我女朋友又有智慧又有美貌,完全唔失禮啊,冇問題啊。


 


如:但係uncle對我地屋企……


 


tt:所以我想正式介紹你,我tt chu嘅女朋友俾大家認識。放心啦,我知道你擔心啲乜嘢,有我係度。


 


如:咁好啦,有乜嘢我地都一起面對。


 


 


Party


 


tt拖實心如,各種應酬。


 


如:點解你daddy仲未到嘅?我好緊張啊。


 


tt:應該差唔多到嘎啦,唔使緊張,我一直拖實你,好冇。


 


如:我想去洗手間補補妝。


 


tt:咁我系度等你啦,自己小心啲。


 


心如前腳踏出ball room,朱展後腳踏入。


 


展:tt!咁早來到啊。


 


tt:系啊daddy,早你少少嘖。


 


旁邊的數名律師:朱律師!咁遲啊!……系咯,你個仔好叻啊,個女朋友又靚又叻。……系咯系咯,幾時結婚擺酒,記得請我地啊哈哈哈……


 


展:tt女朋友?哈哈咁距真係幾叻仔嘅哈哈哈(尷尬)(轉頭問tt:你帶個女朋友出席今晚咁重要嘅活動?邊個啊?點解唔事先話我知?)


 


正當tt準備回答嘅時候,心如翻到tt身邊。


 


如:uncle你好啊。


 


展:熊家個三女啊?點解你會系度嘎?


 


tt:(拖起心如的手)daddy,我正式同你介紹,我嘅女朋友,熊心如。


 


展:你!!你!!!你居然同姓熊嘅拍拖!哩個女人俾乜藥你食迷到你混混沌沌!宜家仲先斬後奏話俾全世界知,我系最後一個知道!!我!我冇眼睇!!


 


tt:咁我俾啲時間你冷靜下。我都同大家打曬招呼了,我地兩個走先啦。(一直與心如拖到實一實)(轉身就走)


 


展:你個衰仔包!!!你最好以後都唔好返屋企!!


 


如:拜……拜拜了uncle(被tt扯著走)


 


 


車上


 


tt:今晚嘅事我遇咗嘎啦,要面對嘅總要面對。我會有辦法嘅,我送你返屋企先啦大頭妹。


 


如:嗯。咁好啦。



ps:前段時間比較忙,所以好長一段時間冇update啦。但係冇棄文!冇棄文!冇棄文!今晚update一篇比較長嘅等大家過下癮。最近電視冇3t線,都冇乜新嘅靈感。會繼續努力,爆發一下小宇宙。希望睇完650會有啲新鮮嘅啟發啦

评论

热度(25)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据