Wing

【熊心如 x 朱天梯】06








尚善大作家的一出好戲




熊家




根:二妹啊,叫三妹出來食早餐啦,今日整咗距最鐘意嘅煎雙蛋。



水:唔使叫啦阿爸,距一早出咗門口啦,話返去補習社再食。



根:咩話?咁早返去?得一個人?




安:早晨啊公公,早晨啊二姨。




根:安仔啊,我都叫你系補習社睇住你三姨,唔可以單獨一個人咯!宜家距咁早就一個人返去,又見到佐治個衰仔,點確保距地保持住60秒嘅距離啊??(皺眉頭😠)




安:公公其實我⋯⋯




根:你乜都唔使講!即刻馬上立刻出門口返去睇住!有啲乜嘢第一時間通知我!


⋯⋯⋯⋯




安仔手機——你收到一條來自二姨的消息




水:金城安,月尾了喔,想唔想買波鞋啊?




安:多謝二姨賜我力量~~




水:返到補習社,無論如何你都要影幾張你三姨同佐治親近嘅相發俾公公,任務完成之後,你媽咪同我一齊資助你對限量版。




安:收到!(安仔加快腳步翻補習社,霖起對波鞋,開心到即刻打電話俾🐷00⋯)






補習社




如:早晨啊(微笑)




G:早晨啊心如。




如:嗰份模擬試題⋯⋯⋯


⋯⋯⋯




安:早晨啊咁多位!




如:安仔?今日咁早嘅?




安:系啊,公公叫我早啲返來拿早餐俾你,趁熱食啊。




如:好啊,唔該。




在早餐交接期間,安仔故意手滑,將咖啡倒瀉曬,仲整到心如件衫邋遢咗。




G:oh jesus!金城安你搞乜嘢啊?




安:對唔住啊對唔住啊,啲咖啡漬好難洗嘅,我啱啱經過見到廁所維修,不如你地快啲拿紙巾抹一下啦。我⋯⋯我宜家再去睇下廁所整好未。(快速躲到遠處)




G:心如,紙巾啊。(向心如遞上紙巾)




咔嚓———


金城安運用今朝同🐷00傾電話的時候學到的一招半式,完美借鏡,影低好幾張二人看似距離很近很近,又舉止親密的照片。順手,把照片send出去俾二姨同埋公公。




安:大功告成!二姨幾時兌換承諾啊?




水:知啦,今晚等埋你媽咪先。


⋯⋯




電話




tt:大頭妹,中午了喔,捨得食飯未啊?




如:sorry啊,我大家姐臨時上來,話遲啲有場戲講補習社,要上來拿啲料。




tt:咁啊⋯咁你忙啦,我買嘢食上來俾你?




如:唔使啦,大家姐叫左安仔等陣去打包啦。




tt:你把聲點解好似有啲唔同咁嘅?




如:有少少作感冒,冇嘢喔。




tt:咁你自己照顧好自己啦。




tt心想,都系放心唔落哩個大頭妹,上去補習社睇下先會安心。




電梯口


安:咦?來穩三姨啊?距系入邊忙緊喔。




tt:哦系咩。經過哩頭,順便上來睇下。(扮作漫不經心)




安:咁我落去食飯先啦,朱00距地系下面八千公等緊我,一陣打包上來。




tt:等等先…你話去八千公?




安:系啊,我想食個挪威三文魚生好耐噶啦!(媽咪賜我飲食,當然要有大食大!)




tt:我食咗嘢啦,等我去買啦。咁你唔使顧住打包趕時間,慢慢食啦。




安:好啊好啊,真系多謝曬啊tt!






初戀cafe


tt:要一碟山水腸粉,一碗魚片粥,外賣啊唔該。




豪仔:唔好意思啊,腸粉賣曬啦,宜家得翻海鮮粥同三文治。




tt:三文治又系啲生冷嘢…咁一碗粥啦唔該,要多一份魚片煎蛋。




豪仔:煎蛋需唔需要跟餐飲啊,宜家有珍珠奶茶同埋咖啡。




tt:唔需要啦,系咁多了唔該。


………




仁:阿水啊,你睇下,系咪之前激到阿哥鬼咁果個死仔包啊?




水:阿叔啊,你正正經經配個眼鏡好唔好,好明顯系距啦,而且⋯距買噶好明顯系俾心如食噶啦。




仁:你發雞盲啊?




水:你睇下距宜家做緊d咩先啦。


………


tt打開外賣盒,將海鮮粥噶蝦仁全部挑出來,再將啲魚片煎蛋噶姜絲抽出來,然後合上外賣盒,就匆匆忙忙離開了。




水心霖:明知道我個妹食蝦會敏感,又怕距得食粥太齋,識加送,又記得距唔中意姜絲。




水:食完未啊阿叔,夠鐘翻尋寶圖開工啦。




熊家




如:阿爸,我有少少傷風啊,我去衝個熱水涼再食飯啊。




根:哦!知啦!⋯⋯大妹啊二妹啊,妳地過一過來啊。




水、善:咩事啊阿爸?




根:補習社個衰仔今日又痴埋心如度啦!妳地睇下⋯⋯(拿出手機點入金城安發來的圖片)




水、善互相打了個眼色




善:阿爸,其實心如都唔細噶啦,咁或者距地兩個系想拍拖咧。




水:系啊阿爸,之前你話唔鐘意tt啊嘛,咁宜家距地冇瓜葛,心如可以自己選擇自己鐘意嘅男仔噶。




善:其實系共事嘅地方,穩到另一半都唔出奇嘅。你睇下阿水同只長毛。




水:家姐啊!




根:好啦好啦,趁細妹宜家入左房,我地要霖下辦法點樣隔絕個死仔包!




善:咁其實條紅衫魚,又唔止一個追嘅。




水:阿爸,其實tt對心如都幾好啊。




安:系啊公公,距仲幫我買野食俾三姨。😁(抱著啤啤加入聊天)




水:你個大頭安啊!指意曬其他人幫你做嘢。




安:唔系啊,距聽到我今日話去八千公食日料就話等我慢慢食,我一早就霖住打包啲魚生啊壽司啊俾三姨噶!




水:你有冇常識噶!你三姨唔舒服作感冒啊,仲魚生。你食蕉連皮啦你!不過好彩,我今日系初戀cafe見到距買粥俾條魚食,仲食揀走曬d蝦,應該都系一個幾細心噶人來噶。




仁:系啊阿哥,個律師橫睇掂睇裡裡外外都好過補習社個衰仔啦!




根:真系?




善:俾個機會隻tt啦阿爸。(冇我熊尚善拆唔掂嘅炸彈😏)

评论

热度(26)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据