Wing

【龔水散文】參與,你的生活

獨立成篇,時間線設置在二人拍拖後。


熊家

根:細妹啊,點解唔見二妹出來噶?啲早餐凍曬啦。

如:二家姐仲未訓醒喔。

安:二姨好小可訓到咁晏噶喔。

根:咁可能做嘢太辛苦啦,留起佢果份早餐等佢訓醒食啦。


半小時後,大家見房間依然冇動靜,就派俾大學教壞噶金城安去睇下阿水。


(敲門)

安:二姨啊,起身未啊?我地1點噶船過澳門噶,又話一齊食葡國菜之後睇展覽直落?聽日仲要出席八姨婆個太孫餐滿月酒噶,好多行程啊,再遲就趕唔切噶啦。

水:(咳)我⋯我唔去啦,公司突然急call開會。

仁:開會?我冇收到通知喔。

水:哎呀主管級開會啊嘛,關⋯關你乜事啊阿叔。妳地快啲出門口啦,我都準備返公司噶啦。阿爸,幫我同八姨婆講聲唔好意思啊。


話咁快,就傳來關門的聲音。

⋯⋯⋯⋯⋯


電話msg

龔:媽哩空,去到澳門未啊?sorry啊,今日要開ot,陪唔到妳地一家人去澳門。

水:唔緊要啦,我都未到。正確來講,係我冇去。😓

龔:點解啊?你又要臨時開ot乜?

水:我有啲唔舒服啊,好似作感冒。

龔:哈?但係佢哋去曬澳門,咪得你一個?

水:係啊,我費事同阿爸講我病啦。等佢地開開心心去玩同埋參加餐滿月酒啦。

龔:咁唔得噶喔⋯⋯得你一個人係屋企點放心啊。一係我搞掂手頭上噶嘢即刻來睇下你?

水:👌🏻

⋯⋯


自從知道雙下巴天使病左,龔燁以最快的速度完成手頭上一份又一份文件。雖然睇十行字個腦就會浮現出哩位天使噶樣貌,但係龔燁最終都係順利結束今日噶加班。

龔燁伸左個懶腰,睇左一下手錶。

「仲有時間」龔燁心裡想。

⋯⋯⋯


確立關係冇幾耐,根叔就配了一條屋企鎖匙俾龔燁,以備不時之需。龔燁感謝根叔哩個英明決定,哩條鎖匙派上用場。

龔:媽呢空?你見點啊?

龔燁敲了一下若水的房門,見有人以微弱的聲音應了一句「嗯」之後,就行左入房。

水:唔好行過來!

龔燁俾若水嚇一嚇,呆了兩秒。

龔:做乜嘢啊熊大人。

水:我咳啊!你唔好痴咁埋啊!

龔:傻婆來噶,感冒咋嘛。我免疫力強,唔怕。(龔燁一邊講,一邊行近若水,最後拉開若水床邊的凳,坐係若水旁邊)

龔:你睇下你啊,流鼻水啦。(龔燁抽了一張抽紙,細細力擦了一下若水的鼻)

若水眼定定咁望著龔燁,龔燁回應了一個微笑。之後就拿起啱啱開車去買的白粥,一羹更吹凍,送入若水口中。喂完若水食粥,就入廚房倒了杯溫水,拿出剛才係藥房買噶感冒藥,命令若水食藥。

水:嗯~食飽啦~仲食埋藥,我冇⋯(咳)冇事啦!

龔:死撐啦你!

水:來啦~帶我出去行下啦,難得週末,呼吸新鮮空氣有利康復~


龔燁始終敵不過若水,同時都認同外出運動下比一個人侷係房入邊更有益。於是等若水換好衫,就同若水十指緊扣咁落樓。


龔:點啊,想去邊啊?

水:ummm⋯咁好太陽,帶我去尖沙咀啊,我想散下步!

龔:好啦,咁快啲上車,陪你去行下。

龔燁幫若水扣好安全帶,關好車門之後,遞上一個保溫壺。

水:做咩啊?(若水認得係龔燁平時係公司用的保溫壺)

龔:你病緊,要不停飲水!快啲!

⋯⋯⋯


龔燁見海風徐徐吹來,就除左西裝外套,輕輕披在若水身上。若水意會,用手扶正了外套,感受來自「賤精先生」留下的溫暖。

二人沿著海傍,龔燁搭住若水的肩膀,享受海風同陽光帶來的舒適感。時間一分一秒咁過去,欣賞埋一個「鹹蛋黃」徐徐落下,龔燁帶左若水翻apartment。


apartment

龔:今個weekend你留係我度啦,費事你一個係屋企冇人睇住你。

水:知啦長氣~唔使咁緊張喔。

龔:宜家我嘅水水病左喔,我好心痛噶。

水:龔燁,多謝你。(此時,若水雙眼通紅,眼淚在眼眶打轉。)

龔:乜事啊媽呢空?唔好嚇我啊!

水:冇嘢啊,覺得自己好好彩,終於遇到一個真心對我好噶男人。(若水笑了一下,有溫度的液體從眼角不爭氣地流了出來)


龔燁乜都冇講,淨係攬住若水,越攬越緊,許久才放手。

龔燁抓起若水雙手,問了一句:咁⋯⋯以前啲男人對你有幾唔好啊?曹總對你都幾真心啊。(龔燁的確很想了解若水的過去,當然後半句係為左激下水水)

水:喂啊!曹咩總咩啊!食蕉連皮啦你!都話我同曹總冇開始過咯!😠

龔:係啦係啦係啦(龔燁摸了一下若水的頭),咁⋯⋯細龍生咧?


其實自從龔燁入職接龍的第一日開始,就聽過唔少若水同龍力士的往事。龔燁只能暗裏打聽,今日有哩個機會,佢都好想知道除左秘密網、伊莎貝拉群加鹽加醋噶版本,究竟最真實的版本係乜嘢。


水:阿max啊⋯我都同佢去到談婚論嫁噶階段噶啦,不過平民女子嫁入豪門喔,話咁易咩。最後咪Jenny出場,做左細龍太咯。

龔:我以前聽人講,你係俾細龍生「狠撇」噶喔。

水:咩啊!你聽邊個亂up噶!係我飛佢噶!個衰人啊,居然想享齊人之福啊,要我做阿二啊,Jenny揀噶婚紗我唔著得,就連我屋企人都唔可以出席婚禮啊,我嬲嬲地咪kum左佢幾巴,飛鬼左佢咯!


龔燁聽到哩度,與若水十指緊扣的手力度又加緊了一點,仿佛替若水感到不值,又好像是為了宣示主權。


龔:咁去到談婚論嫁先散,你咪好hurt?

水:係噶,果時我頹到不得了,每日除左識得喊,就係喊,喊到我眼淚都冇曬。不過,好彩我屋企人撐住我,先做翻宜家哩個迎難而上噶熊若水!

龔:原來我女朋友咁堅強噶。咁⋯⋯念念咧?

水:你講⋯⋯博士?

龔燁點頭回應。八卦完豪門戀情,順勢了解埋哩段青梅竹馬情。

水:我同博士咪好朋友咯!佢之後都有同我表過白,不過timing唔啱咯。宜家佢同mandy咪幾好,我都戥佢地開心噶~

龔:姐係蓮夢露同怪醫最後都係因為timing問題無疾而終~

水:係啊。所以我哩啲筍盤,好多人追噶!你執到啦你!

龔:係啦係啦,咁宜家咪幾好咯,timing啱曬,媽小姐有我哩個亞太區市場部總監錫住,我絕對唔會畀任何人蝦你,一定唔會俾妳經歷以前你經歷過噶任何一件傷心事,我要你開開心心,永遠都只有幸福。


語畢,龔燁在若水唇上留下了一個深淺剛好的吻,包含著堅定與疼愛。


這一夜,龔燁緊緊抱著懷裡的雙下巴天使入睡。這一夜,他見到自己所愛的女人因為感動而落淚。這一夜,他終於知道了曾經的熊若水在感情路上背負過太多。龔燁暗自慶幸,上天最終將哩個天使配左俾自己。看著懷裡的天使規律的呼吸起伏,龔燁更堅定了一定要好好保護哩瓶「天真水」「善良水」噶心。



ps:龔水確立關係咁耐,私心覺得寫了日常片段,加深對雙方噶了解。龔燁的過去:龔友、傑叔、九肚山大宅,若水都參與了。今次希望龔燁參與到若水的過去,參與到若水的日常。因為對max水分手那一幕超級深刻,那時候真的很心疼若水。(呂慧儀那一場分手戲真的很有感染力)我認為龔燁都會想八卦一下若水過去的感情生活,畢竟他只完整參與過癡漢曹達華那一part(雖然水水極力否認曹水戀😂)。這篇文章解開了龔燁對若水之前感情生活的迷底,加深自己對媽呢空的認識,加深愛意吧。獨立散文作品,希望大家鍾意哩篇文章啦。😬





评论(4)

热度(29)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据