Wing

慳啲啦,熊家!2.0【PART 2】

十二點已過,比賽也隨著時間流逝靜悄悄來到了熊家。大家都入睡了,除了那條喜歡深夜看書的紅衫魚。



第二早,白板上又多了一個紅豬印,但它躺在了心如的名字旁。



如:阿爸啊⋯你係咪cup錯啊,我幾時犯左錯啊?

吃早餐的時候,心如瞄到了白板有點不同,指了指白板,沒想到第一個中招的竟然是自己?



根:細妹,哩只杯係咪你琴晚用嘎?


心如點了點頭

如:係啊,琴晚睇書嘎時候見有啲口乾,咪沖杯蜂蜜水飲咯。飲水都算浪費?



根:飲水唔係浪費,但係沖左杯蜂蜜水唔飲曬就叫浪費。你沖左咁大杯,就飲左一啖。成杯嘢放係度隔夜又甜又有你啲口水尾,拿去淋花又唔係,拎來抹嘢又唔得,咁仲唔係浪費?



安:三姨,等你琴晚仲咁大聲話節水好,原來第一個「開齋」就係你啊。

有仇必報金城安在一旁幸災樂禍,感覺昨晚被出賣的大仇已報。


如:咁⋯咁我飲唔曬啊嘛。沖左先覺得咁夜飲甜嘢唔好⋯


水:明知飲唔曬就沖半杯算啦,又曬水又曬啲蜜糖。

若水與安仔眼神交流,對於夾擊「敵人」感到十分快樂。


仁:好心你地兩個唔好咁衰啦!不過我都⋯好開心啊哈哈哈哈,咁快有人陪我榜上有名。


三人用笑聲攻擊那條生著悶氣的魚。


仁:阿係了。阿哥啊,baby話今晚想上來食飯喔。仲有咧,baby話好想飲豬肺湯,不如今晚煲啊~


根:豬肺湯?你確定?


仁:確定~baby今朝send左條片來啊,原來琴晚瘦媽同9號個飲食節目教煲豬肺湯,睇落真係好好味好吸引嘎!


根:得得得!冇問題!最緊要你地鍾意!今晚叫David早啲到!二妹啊,你順便叫埋阿龔上來食飯啦,佢冇啖湯水唔得嘎。


水:知啦阿爸,咁我地幾個今晚收工一齊翻來啦。



傍晚 熊家


水、仁:我地翻來啦!


燁、菲:Hi~everybody~


安、如:Hello~


樹根聽見聲音,穿著圍裙拿著鍋鏟從廚房走出來:你地翻來啦,快啲洗手準備飲湯食飯!安仔啊,入來幫我手啊。


安聽到上級命令,攤在沙發上的他馬上放下手中的遊戲機,穿好拖鞋:係嘎公公。


由於疫情的關係,大家更重視個人衛生。至於那位本身有潔癖底子的龔總監就不用說了。


燁:你出去飲湯先啦,唔使等我。


水:等埋你先啦。你真係洗手洗足唔止廿秒,好認真喔。


燁:梗係啦,要乾乾淨淨咁先安心嘎嘛。你睇~要咁樣卒先乾淨。

龔燁一邊說,一邊示範正確洗手七部曲。當然他的觀眾只有挨在天台樓梯口默默等待的雙下巴天使。天使已經很餓了,並沒有什麼耐性看他表演,只想他快快洗乾淨,然後一起出去食飯。


突然一把聲音讓二人感到莫名其妙。


根:一隻紅豬仔。


水、燁:阿爸(treegun)?咩紅豬仔啊?


若水看見白板上自己的名字那行多啦一個紅色印,首先清醒過來。


水:阿爸啊,你搞乜啊,無端端做咩要cup我印啊?


根:你地兩個顧住傾計,搓手嘎時候又唔閂水喉,由得啲水係咁流足咁耐,梗係要cup印啦!


水:但係係度浪費水嘎係龔燁喔!關我咩事啊?


根:人係你帶上來嘎,又係你男朋友,梗係入你數啦。


水:哇!明明係阿爸你叫我叫佢上來食飯嘎喔!


燁:額⋯好啦好啦大家都餓啦,啲餸凍曬啦,食飯食飯!

龔燁昨晚就聽若水說過這個比賽,回憶起上次節電比賽,若水要回公司「偷電」就知道根叔對於這件事多麼認真。龔燁一邊說一邊從後推著若水和根叔向前走,希望兩父女能結束對話,更多的是希望自己這個鍋能被若水遺忘。


當然,不可能。


水:死賤精啊!你累我無端端多一個印!今個月我要負責交水費嘎話你食足十打蕉連皮啊!


龔燁攬上若水的腰,下巴搭在若水的肩膊上,希望能盡快滅火:唔好嬲啦,嬲就唔靚啦。餓啦,快啲食飯。如果最後你要包底,張單我俾一半咯。


晚餐的氣氛很融洽,除了大家覺得龔燁不斷夾菜給若水而若水又一臉冷淡有點奇怪之外。


仁:哇!


樹仁突如其來的大叫令大家都從飯桌上震了一下。


如:阿叔啊,你搞乜啊。


David:係咯baby,what's wrong?


樹仁指了指白板:阿哥!點解啊!點解我有三隻豬啊!明明話讓佢地兩隻,係咪你眼花cup多左啊?我幫你抹走佢。


根:等等!一啲都冇搞錯。唔使緊張。


安:咁唔知叔公做錯啲乜嘢咁咧?


樹根指了指飯桌上的豬肺湯。


David:個湯?個湯好好味啊,大家飲多幾碗,都唔算係曬水⋯掛?


眾人都在點頭,表示十分同意David的說法,大家都覺得有點一頭霧水。


根:大家鍾意飲多幾碗,就梗係冇問題啦。只不過係阿仁提出話要飲豬肺湯啊嘛,你地知唔知洗乾淨個豬肺要好多好多水嘎,要不停咁「啤水」洗好多次先可以洗到個豬肺咁白淨。


眾人:咁都得???


水:哦!咁我知了,阿叔你提出,就算係David開口先,佢係你女朋友一樣入你數嘎。

若水說完,用哀怨的眼神望了一眼龔燁。


安:哇,真係好刺激啊公公。咁睇來宜家就得我一個係冇負累,哩個星期我一定唔叫Bonnie啊朱凌凌啊佢地上來食飯,我一定要守住我嘎「清白」!


如、仁、水:好巴閉咩!睇下點!




未完待续……

下part供水主场!

评论(2)

热度(17)

只展示最近三个月数据