Wing

慳啲啦,熊家!2.0 【PART 1】

熊家日常温馨小故事,從上次節電比賽ending獲得靈感,哈哈顺便提醒大家一定要節約資源啊~希望大家喜歡。


熊家

吃過晚飯,熊家人圍坐在沙發上看每晚八點最搞笑的那套處境劇。片尾曲播完,熊家各人準備散場,各做各的事。


根:大家咪走住,我有啲事要宣佈。


樹根邊說邊向房間走去,招手示意大家等等。

餘下的人圍在一起:

如:阿爸搞乜啊?有咩宣布?

安:唔通係我啱啱話公公今晚啲餸鹹左啲,要懲罰我?

水白了安仔一眼:要鬧你使唔使咁隆重叫大家等等啊?大學咁教你嘎?


仁:我覺得九成九要我地加家用。

若水一拍大腿!驚醒一樣:似了似了!阿爸琴日幫我折衫,發現我衣櫃多左幾個新手袋,今朝食早餐仲係咁問我。


善:呵,麼嗰隻長毛咁孤寒,手袋都唔肯送俾你啊?

水:家姐啊⋯咁⋯自己包包自己買,先可以散發出時代女性自信嘅光芒嘎嘛!


未等眾人討論出結果,樹根從房裡出來,手裡拿著一大疊紙和一塊白板。


啪!一大疊單據隨之降落在茶几上。

善拿起了單據認真看了看:阿爸,做咩拿曬啲水費單出來啊?哇⋯麼宜家水費咁貴嘎,係咪自來水公司搞錯左啊?一係我⋯⋯


未等尚善說完,樹根便打斷了。

根:絕對唔係搞錯。我今日已經打過電話去自來水公司問過啦。

如:咁阿爸你話有事宣佈係?

樹根清了清嗓子,說:我要舉辦第二屆熊家節約比賽之節水比拼!

善、安、水、如、仁:咩話?!又來?!

水:阿爸啊,上次節電比賽搞到妳凍到暈低啊,唔好再搞哩啲嘢啦。


仁:係咯阿哥,唔好搵命搏啦!今次又唔知搞出啲乜大頭佛嘎啦。

安:公公啊⋯水係生命之源來嘎!冇水我地會死嘎!


樹根終於找到了插話的位置:吶吶吶安仔就講得啱啦!就係因為水係生命之源!我地先要珍惜!唔可以浪費!你知唔知你地啲水費,貴到嚇死人!一個二個都有責任!


如:今次我又贊成阿爸喔⋯大家知唔知,地球有幾多地方乾旱,幾多人冇乾淨水用啊。我地真係應該要節約用水嘎。


安、仁、水同時向組織裡這個叛徒投以兇狠的目光。善在一旁偷笑,不語。

根:好啦!唔好再講!我已經決定左!今晚十二點起正式開始實行,同上次一樣,一個星期後邊個紅豬仔印最多,邊個包底今個月嘅水費!


樹根拿起了剛才從房裡找出來的白板,上面大大的字寫著大家的名字,畫好方格。看上去這場「比賽」勢在必行了。


水:阿爸啊!唔公平啊!阿叔都唔沖涼嘎!佢贏硬嘎喔!

仁:哇啊水你!真係最毒婦人心!咁你夠可以去阿龔屋企住咯!

金城安看勢頭不對,馬上衝到了尚善身邊,挽著善的手臂盡情撒嬌:媽咪~你話咧~可唔可以咧~姐係咧~我⋯⋯

善一手甩開這個痴身痴勢的安仔:哎呀死開啦!宜家你公公要鍛鍊你啊!認認真真接受挑戰得唔得嘎姐!我同你講啊,如果你輸左,下個月零用錢我都cut埋你,你自己霖辦法交水費單。


如:阿爸,就算大家姐唔收留安仔,佢仲可以佢朱凌凌度「屈蛇」嘎!


安向如緩緩豎起了大拇指:三姨你⋯⋯你好耶!高招!


根:好啦知啦知啦!總之未來一星期個個都要係度!唔可以去其他地方住!阿仁,因為你生活習慣嘎問題,就先cup兩隻紅豬印,以示公平。

仁:公平?!阿哥!咁公平咩?!

單調的白板,有兩個方格的顏色特別醒目。


未等樹仁抱著白板感嘆完「公平」的賽制,若水利用腿長優勢三步併兩步搶灘登陸洗手間,剩下安仔和心如在爭奪下一個登陸位置。而尚善也用最快速度離開熊家,生怕有什麼突如其來的變卦會令她捲入這次風波中。


就這樣,熊家攬炒。這個家庭會議散會後,大家捉緊時間享受最後的用水自由,真正的考驗步步逼近⋯



未完待续…

评论

热度(12)